maandag 30 september 2013

Give away

Het wordt voor mij ook eens tijd om een give away te regelen...

Dus bij deze, maar wat ga ik weg geven...

Iets creatiefs wat genaaid, gehaakt of met de breipennen is gemaakt, dan vindt ik het net weer niet netjes genoeg om weg te geven, dus het wordt wat anders. Ik maak ook erg graag.....

Fotokaarten!

Ik geef drie setjes van 4 fotokaarten weg onder mijn volgers!

Het zijn vierkante fotokaarten, een mooie oud hollandse kwaliteit kaart en envelop, netjes per stuk verpakt.
Hieronder zie je welke vier foto's ik heb gekozen! Het zijn kaarten zonder speciale tekst als gefeliciteerd of iets derg.



Dus wil je meedoen, dat kan als je al volger ben of volger wordt,
je heb de kans tot maandag 14 oktober om meedoen!

Laat een berichtje achter bij het reactieformulier als je mee wil doen,

Groeten, Elsa

19 opmerkingen:

  1. Ik doe meer, erg leuk. Je maakt prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, dat is leuk zeg. Ik wil graag mee doen!
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik doe graag mee!
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van je kaarten,zo mooi! Dus ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn prachtig, ik doe ook mee.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke give-away! Ik maak graag kans op een paar van jou mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet hoe mooi ze zijn, dus doe ik graag mee!
    Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen, voor de reclame:)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee, ik vind het schitterende kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee, ze zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je maakt prachtige kaarten. Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee voor deze mooie kaarten. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap dat je zoiets kan maken, ik vind ze prachtig, daarom doe ik graag mee.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee, wat een prachtige kaarten.
    groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elza,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt,ik doe graag mee.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke Blog heb je. Ik ga je volgen hoor.
    En ook een superleuke Give Away. Ik doe graag mee.
    Ik heb ook een linkje op mijn blog geplaatst voor je.
    Zou het erg leuk vinden als je een kijkje op mijn blog wil nemen.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, leuke blog heb je, ik ga je volgen! Ook doe ik natuurlijk graag mee! gr

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Is me eindelijk gelukt om je te volgen. Computers zijn handig als ze het doen,zucht.
    Doe graag mee maar woon niet in Holland hoor.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen