vrijdag 23 september 2011

Boekje met blijde dingen???

Daar schreef ik vorige week over. Deze week lijken de 'blijde' dingen even weg te zijn. Afgelopen maandag moest ik zelf naar het ziekenhuis voor een bult in de hals/nek. Gelukkig was het niets bijzonders maar ik was wel ongerust. Dus toch iets wat blij is...
Dinsdag werd de kleine Jelmer ziek, hij is nu 7 weken oud. Dus nog te klein voor koorts en hoesten. Woensdag naar de huisarts geweest en hij heeft bronchitis en nu dus al de eerste anti-bioticakuur. Hij drinkt nu wat minder krachtig maar wordt wel al wat fitter. Gelukkig, weer iets 'blij' schiet me nu te binnen.
Tegelijk denk ik wat zijn wij mensen afhankelijk van onze Schepper!
Jullie zullen wel denken waar blijven die crea-dingen. Ik heb er gewoonweg nog geen tijd voor gehad. Wel al een blik in de kast geworpen voor de winterlappie's. Er liggen er nog genoeg, maar of ik die nog leuk vindt!

1 opmerking:

  1. Gelukkig toch dingen om dankbaar en blij over te zijn! Ik vind het een leuk idee, misschien ga ik er ook wel wat mee doen. Elke week is wat minder intensief en lijkt me voor mij wat handiger.
    Bedankt in ieder geval voor de tip, ik ga er eens over nadenken!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen