woensdag 14 september 2011

boekje met blijde dingen

Afgelopen week kreeg ik van mijn moeder een agenda voor 2012. Van haar krijg ik altijd een agenda als het onze trouwdag is, i.p.v. een bloemetje, op 7 september waren wij alweer 16 jaar getrouwd! Ik zat de agenda alvast wat door te lezen en zag een leuke tip staan; maak een boekje waarin je iedere dag iets blij's in schrijft/plakt. Ik dacht dat ga ik doen. Soms zie je niet altijd de blijde gebeurtenissen, maar ze zijn er elke dag! Ik dacht dat heb ik volgend jaar, bij gezondheid, een dik boek met alle blijde dingen van dit jaar. Voor vandaag schrijf ik op; heerlijk het zonnetje schijnt, de was hangt te wapperen, een baby Jelmer slaapt eindelijk! Jelmer heeft de afgelopen dagen veel gehuild, wil eigenlijk niet goed drinken. Als hij 1 borst heeft gehad dan wil hij de 2e niet meer, of eigenlijk hij wil wel maar wordt hartstikke nijdig als je hem probeert aan te leggen. Hij zal niets te kort komen want afgelopen maandag op het buro was hij 'slechts' 1700gr. gegroeid in vijf weken. Het kan natuurlijk ook een regeldagje zijn, hij is nu 6 weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten