zaterdag 20 mei 2017

Van alles wat...

Daar zijn we weer eens....tijd om jullie een up date te geven over van alles wat mij bezig hield de afgelopen maanden.

Ik ben doorgegaan met afvallen en inmiddels zo'n 22 kilo lichter, ik ben er nog niet, wil graag nog een kilo of 2 kwijt. Dus we zwoegen & zweten nog even verder.

Wat doe ik ervoor? Zwemmen, wandelen en gezond eten...eigenlijk heel simpel dus:)

Inmiddels wordt iedereen hier groter & groter! William is bijna klaar met de schilderopleiding en heeft een baan bij het bedrijf waar hij werken/leren heeft gedaan de afgelopen jaren. Hij klust er lekker op los in zijn vrije tijd!

Marit hoopt deze week te horen of ze geslaagd is [zit wel snor zoals het er nu uitziet] en treedt in de voetsporen van moeders en oma. Ze heeft een baan als kraamverzorgster bij het kraamcentrum waar ze heeft stage gelopen. Vorige week haar eerste gezin alleen gehad! 

William en Marit zijn allebei in één keer geslaagd voor hun rijbewijs en hebben inmiddels een autootje. Heerlijk, dat scheelt 1,5 baan als taxichauffeur voor deze moeder.

Sigrit haar eerste tentamens gehad, ook altijd weer spannend hoe ze het doen in dit soort weken/periodes. Ieder kind reageert daar weer anders op.

Irma, groep 7, hobbelt en kletst rustig door.

Jelmer heeft een ontzettende kwakkelwinter achter de rug. Gelukkig hebben wij nooit veel zieken gehad maar deze winter...het is bar. Hij heeft verschillende keren longontsteking gehad en uiteindelijk zijn keel en neusamandelen half maart geknipt. Hiermee hopen ze dat hij beter gaat eten, net iets makkelijker slaapt en minder hoest. Daarna is hij één keer ziek geweest en eet als een dijkwerker!



Verder af en toe achter de naaimachine gezeten en wat leuke jurkjes voor mijn eigen gemaakt. 

Let niet op schoenen, panty, kapsels enz...even in de afpasfase foto's gemaakt. Dus denk er even een goed gevormd kapsel, een vlotte schoen en een leuk spijkerjasje bij:))





Deze wil ik nog gaan maken maar twijfel....leuk of niet leuk? 





En verder....met genoegen al jullie creatieve uitspattingen bij gehouden de afgelopen maanden. Ik lees echt met regelmaat de blogs, altijd met veel plezier maar gun mijn eigen geen tijd om regelmatig te bloggen. Altijd weer goede voornemens maar toch....

Met mijn werk ben ik lange avonddiensten gaan werken, hetzelfde aantal uren maar langere diensten dus vaker de avonden thuis! Heerlijk, ik geniet weer met volle teugen van mijn werk. Door alle korte diensten was het me soms echt wat teveel de afgelopen winter. 

En vooruit een keer een close-up van mezelf....en dan zeggen ze hier...ma, je gaat het leren om een selfie te maken! 




Voor volgende week staat er een gele plooirook van stretch-linnen op het programma om te maken...We zullen zien of het lukt....

Goede zondag allemaal en tot horens,

Elsa




2 opmerkingen:

  1. Knap van je om zoveel af te vallen,
    jij bent lang dus viel het mij niet echt op dat jij te "zwaar " was.
    ja kleine kinderen worden groot he?
    Leuk die kleding voor jezelf!
    En die andere jurk is echt zwierig ,gewoon proberen.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend knap en goed van je zeg, om zoveel af te vallen!

    BeantwoordenVerwijderen