vrijdag 29 juni 2012

fotokaarten en wat creatieve dingen....

Dat is een tijd geleden, eindelijk weer een blog. Ik heb nog wel wat kleine dingen genaaid, niet zoveel eigenlijk. Ik ben de afgelopen weken weer bezig voor de fotokaarten. Er is weer veel vraag naar nieuwe fotokaarten, dus weer wat leuke kaarten gefabriceerd. Ik had altijd een website, door de geboorte van onze baby en de ziekte van pfeiffer heb ik die opgezegd. Nu verkoop ik nog los aan huis en lever het aan verschillende vriendinnen die het zelf verkopen voor een goed doel. Wil je zelf ook kaarten verkopen voor een goed doel, plaats dan even een reactie, ik zorg voor alles en je kan zo verkopen..........levert echt leuk geld op voor het goede doel!
Hier onder wat nieuwe fotokaarten...






Zo nu hebben jullie weer een idee wat ik deze weken gedaan heb! Hier gaat alles redelijk goed, de gezondheid knapt nog steeds verder op, gelukkig! We hopen heerlijk naar Zeeland te gaan, tent en caravan vergezellen ons.........Heb er echt veel zin in, ik niet alleen de kinders ook.

Het voortgezet onderwijs heeft deze week toetsen en tentamens gehad. Echt super goed gegaan, wat een verschil het ene of andere kind. De een leert een half uur [is al bijzonder lang], de ander zit dagen te leren zonder enige aansporing. Wie het beter heeft voor zichzelf...............ik denk die ene van een half uur! Alleen hebben moeders daar weer zoveel stress van......wat achteraf niet nodig blijkt te zijn!

Groetjes en tot horens, Elsa

2 opmerkingen:

  1. ..leuk je kaarten!

    Ik heb er wel belangstelling voor. 'kan zo in ons vleeswinkeltje. Maak je ook wel eens iets in opdracht ?

    Ik heb je nog een mail gestuurd. groetjes ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, vooral die middelste! ( met rood)

    BeantwoordenVerwijderen