dinsdag 3 november 2020

Baby Benjamin....

 Op woensdag 7 oktober zijn we opa & oma geworden!

Baby Benjamin is geboren, hij weegt bijna 4800 gram en het gaat zo ontzettend goed.

Door covid-19 waren we wat beperkt in het bezoeken maar we zijn vooral blij dat er bezoek mogelijk was. Afgelopen voorjaar was het allemaal raambezoek en daar hadden we gelukkig niet mee te maken.

We kunnen live bewonderen & knuffelen!

Gisteren is baby Benjamin voor het eerst bij oma op de koffie geweest.

En dan zit je zomaar wat te mijmeren....wij wonen nog altijd met veel plezier in ons eerste huis. Het huis waar onze oudste bijna 24 jaar geleden en onze jongste 9 jaar geleden baby waren. Het huis waar de wieg vijf keer heeft gestaan, het huis waar nachtvoedingen je soms gestolen konden worden, het huis waar gehuild en gelachen is. 

En dat is nu het huis waar we veel weer opnieuw beleven.....nachtvoedingen

Het meest bijzondere dat we het samen mogen beleven! Ik heb mijn eigen vader jong verloren, mijn moeder moest al deze dingen alleen meemaken.

Toen Benjamin is geboren was ik de uitverkorene die mocht komen kijken in het ziekenhuis. 

Er mocht 1 bezoeker komen. Zeer vereerd uiteraard.

We kregen veel reacties.......Dat is jammer dat je niet samen mocht gaan. Dat was inderdaad jammer maar wat heb ik veel aan mijn moedertje gedacht toen ik naar huis reed uit het ziekenhuis. Zij ging echt alleen naar huis nadat haar eerste kleinkind was geboren, ik ging naar Wim en kon verhalen vertellen, foto's laten zien, een filmpje tonen. 

Dankbaar dat we de volgende dag samen konden gaan kijken toen ze thuis en echt.....wat voelen we ons opa & oma. 

En wat heeft Benjamin trotse tante- en oom-zeggers!




Gisteren voor het eerst bij oma op de koffie! Een betere start van de maandag is er toch niet........



De eerste lapjes stof zijn al besteld, dat snappen jullie wel!

Groeten, Elsa


4 opmerkingen:

  1. Wat fantastisch, van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, wat een mooie foto's! Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een herinneringen kunnen er dan boven komen hé. En wat een dankbaarheid om de momenten die je krijgt met elkaar. Ben benieuwd wat voor leuks je gaat maken met de lapjes! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd oma en opa! Wat mooi dat jullie het samen mogen beleven. Zeker als je van dichtbij hebt meegemaakt hoe anders het kan zijn. En ook de naaimachine weer op tafel..ik ben benieuwd! Geniet van de kleine Benjamin. En wat heb je je blog mooi veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen