dinsdag 19 november 2013

Ervaring met It's a fit patronen?

Even een vraagje.....

Wie heeft er ervaring met de It's a fit patronen?

Ik wil graag dit jurkje gaan maken maar ik kan op de blogs geen ervaringen vinden met dit patroon.

Wat vinden jullie ervan?

En dit jurkje ? Hoe valt die?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en reactie's.

Vanmorgen weer gouden naald gehad en een trui voor mijn eigen gemaakt, maar of die durf te bloggen, eerst de col erop zetten..........

Groeten, Elsa

3 opmerkingen:

  1. De 1029 heb ik. Als jurk heb ik hem nog niet gemaakt, maar wel een aantal keer als shirt. Ik vind het een mooi model met goede pasvorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas geen ervaring ermee. Ik heb wel net een patroon van een vest gekocht. Ben ook benieuwd hoe dat uitvalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, de patronen die ik ervan heb zijn echt heel mooi en de maten kloppen bij mij ook! dit patroon heb ik niet maar wel paar andere van it`s a fits ook duidelijk beschrijving! heb zelf geen blog maar doe wel altijd ideetjes op enz. groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen